با صادقين همراه و هماهنگ شويد

گروه صادقين

فرمانده گروه ۶۲ توپخانه مومنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

سردار ساکی ادامه داد: اگر شهید عباسی در یکی از عملیاتهای مهم مقابله با تروریستها حضور نداشت بدون تردید یکی از حساس ترین شهرهای سوریه سقوط می کرد و تبعات آن بسیار سنگین می بود. بعد از این عملیات ژنرال های نظامی ارتش سوریه به شهید عباسی پیشنهاد همکاری در قالب این ارتش با مزایای خاص را دادند

که شهید عباسی با بصیرتی عمیق در قبال این پیشنهاد می گوید من سرباز ولایت فقیه هستم و جز در این لباس نمی توانم خدمت کنم چرا که همه ایمان و توانایی من در سربازی برای ولایت است که نشانه عمق بینش این شهید است.

 

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام روز یکشنبه  1 آذر 94 ساعت 09:30 در مسجد آیت الله بروجردی (ره) کرمانشاه برگزار می گردد

 

نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394برچسب:شهید عباسی,مدافع حرم,ساعت 13:29 توسط عارف|

نوشته شده در سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:عکس,شهید,شهدا,ساعت 19:52 توسط عارف|

نوشته شده در سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:داعش,کشتن,آرمان,مدافع,شهید,همدانی,رهبر,امام,ساعت 19:49 توسط عارف|

نوشته شده در چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:داستان یک پرچم,امریکا,خون,فتنه امریکا,مرگ بر امریکا,ساعت 18:32 توسط عارف|

معاون عربی آفریقایی وزیرخارجه :

امروز یک جریان تروریستی بین سوریه و عراق تردد دارد. اگر فشار روی نیروهای داعش در سوریه افزایش می یافت سرریز اینها وارد عراق می شد. تا یکی دو سال گذشته نیروهای داعش پشت مرزهای ما در عراق آمدند. یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت و منافع ملی است. توجه به مسئله جهان اسلام مورد توجه است ضمن اینکه نگاه ما به محور مقاومت با نگاه راهبردی امنیتی و نگاه به جهان اسلام همواره مورد توجه بوده است.
به صراحت بگوییم این حرف را ماهها پیش ما به روسها زدیم ولی آنها دیر به این نتیجه رسیدند. به دوستانمان در مسکو گفتیم اگر با تروریستها در سوریه، عراق و یمن مبارزه نکنید باید با این تروریستها در متروی مسکو مقابله کنید.

اگر دستگاه های امنیتی ما نمی توانستند با این گروه های تروریستی در سوریه مقابله کنند باید در کوچه پسکوچه های تهران با آنها مقابله می کردیم.

نوشته شده در یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:شهید,عراق,سوریه,داعش,مترو,خیابان,تهران,ساعت 8:7 توسط عارف|

نوشته شده در یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:شهید,مدافع حرم,ابوذر,امجدیان,ساعت 7:0 توسط عارف|

ابوذر امجدیان با نام مستعار رئوف از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

شهید ابوذر امجدیان ، متولد سال 1365 در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی است که در ایام تاسوعا و عاشورا در نبرد مستشاری با تکفیری‌ها شهید شد.

استان کرمانشاه تاکنون سه شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده و شهید امجدیان چهارمین شهید مدافع حرم از این استان است.

پیش از این شهیدان والامقام مهدی نوروزی، صادق یاری و قارلقی در دفاع از حرم آل‌الله در عراق به شهادت رسیدند.

 

نوشته شده در سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:مدافعان,آل‌الله,ابوذر,امجدیان,شهید کرمانشاهی,سوریه,عراق,مدافع,ساعت 13:43 توسط عارف|

با فرا رسیدن عاشورای محرم سال 1437 قمری، از وقایع مربوط به این روز در سال 61 هجری قمری را به نقل از پژوهش های دکتر محمدرضا سنگری در ادامه می خوانید.

صبح عاشورا/ پیش از شروع نبرد

نخستین رویداد: وقت سحر، لحظه ای امام بر زمین نشست. در حالتی شبیه خواب قرار گرفت. وقتی برخاست، فرمود: (در برخی منابع خطاب به خواهرش) در خواب دیدم که سگانی چند بر من هجوم آوردند و در میان آنان سگی پیس (دو رنگ) بود که به من نزدیک تر می شد و گمانم آن است که قاتل من اَبرص (پیس) خواهد بود. در همان حال رسول خدا را دیدم که می گفت: فرزندم، تو شهید آل محمدی، که فرشتگان آسمان و ساکنان عرش اعلاء چشم به راه تواند. امشب، روزه ات را نزد ما خواهی گشود. بشتاب و درنگ مکن! این است رؤیای من، هنگامه ی رفتن فرا رسیده است و در آن هیچ تردیدی نیست.

حضرت زینب با شنیدن این سخنان بلند گریست و ...

 


:ادامه مطلب:
نوشته شده در شنبه 2 آبان 1394برچسب:,ساعت 8:8 توسط عارف|

نوشته شده در شنبه 2 آبان 1394برچسب:,ساعت 7:49 توسط عارف|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت